Πληροφορίες

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιο είναι το ωράριο σας;

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ – ΙΟΥΝΙΟ
Καθημερινά 08:00 – 16:30, Σάββατο 09:00 – 12:00

ΙΟΥΛΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Καθημερινά 08:00 – 16:30, Σάββατο Κλειστά

Πως υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής

Για τον υπολογισμό του βάρους της αποστολής, συγκρίνεται το ογκομετρικό βάρος με το πραγματικό βάρος για κάθε τεμάχιο ξεχωριστά ώστε να διαπιστωθεί ποιο είναι μεγαλύτερο. Το μεγαλύτερο βάρος από τα δύο, χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του συνολικού κόστους της αποστολής.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η αποστολή πραγματοποιείται σε 1 ως 3 εργάσιμες ημέρες.  (Εκτός αν υπάρχει διαφορετική ένδειξη στη σελίδα του προϊόντος.)
Από τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για την αποστολή θα έχετε την παραγγελία σας στις επόμενες μέρες.
Για τις περιοχές που χαρακτηρίζονται ως «δυσπρόσιτες» από τον courier, ο χρόνος αυτός μπορεί να διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί το συντομότερο δυνατό, ακόμα και νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονικά όρια!

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

Μπορώ να επιστρέψω μέρος της παραγγελίας μου;

Βεβαίως, μπορείτε να επιστρέψετε μέρος της παραγγελίας σας. Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο για την παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να επιλέξετε κατά την πληρωμή σας να κοπεί τιμολόγιο με τα στοιχεία σας. Αν δεν έχετε επιλέξει, παρακαλώ να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας ώστε να κοπεί τιμολόγιο με τα στοιχεία σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα κατεστραμμένο ή λάθος προϊόν;

Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο ή λάθος προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας. Μπορείτε να στείλετε ένα email στο [email protected] ή να καλέσετε το τηλέφωνο υποστήριξης 2310410744, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και περιγράφοντας το πρόβλημα. Θα ήταν επίσης βοηθητικό να έχουμε φωτογραφικό υλικό για να καταλάβουμε καλύτερα το πρόβλημα, έπειτα θα σας καθοδηγήσουμε για την επιστροφή του προϊόντος και την αντικατάστασή του.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί: Μπορείτε να την ακυρώσετε εύκολα επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών του καταστήματος από όπου κάνατε την παραγγελία. Συνήθως, μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του καταστήματος ή στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Μετά την αποστολή:

Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί: Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών το συντομότερο δυνατόν και να τους ενημερώσετε για την επιθυμία σας να ακυρώσετε την παραγγελία.

Επιστροφή προϊόντων: Αφού παραλάβετε την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να την επιστρέψετε εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος (συνήθως 14 ημερών) από την ημερομηνία παραλαβής, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.

Είναι ασφαλής η πληρωμή με την χρεωστική / πιστωτική κάρτα μου;

Η πληρωμή σας πραγματοποιείται σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Alpha. Η ιστοσελίδα μας δεν κρατάει κανένα απολύτως στοιχείο της κάρτας σας.

Τι είναι η “tracking number” στις παραγγελίες μου;

Ο αριθμός παρακολούθησης (tracking number) είναι ένας μοναδικός κωδικός που σας δίνεται από την εταιρεία courier ή το ταχυδρομείο όταν αποστέλλεται η παραγγελία σας. Αυτός ο κωδικός σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την πορεία της αποστολής σας σε πραγματικό χρόνο, από τη στιγμή που θα φύγει από την το κατάστημα μας μέχρι την παράδοσή της στην πόρτα σας.

Επικοινωνία

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;